COMUNICAT INFORMATIV

2 martie 2021

În temeiul art.45, alin.(1), art. 53, alin.1, lit.(f), ale Legii nr.436/2006 privind administraţia publică locală, domnul Mihail Silistraru, președintele raionului Ialoveni, a emis dispoziția, nr.25-g din 22 februarie 2021, privind convocarea consilierilor raionali în ședință ordinară pentru data de 4 martie 2021 cu începere de la orele 11:00, în Sala Mare din incinta Consiliului raional Ialoveni.

În Agenda ședinței sunt incluse următoarele subiecte:

1.Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Aparatului președintelui raionului Ialoveni

Informație –Eleonora Balan, șef Serviciu resurse umane

2.Cu privire la încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen,

termen redus şi serviciul civil în primăvara-vara anului 2021.

Informație – Ion Gâscă, șef, Secția administrativ-militară Ialoveni

3.Cu privire la modificarea  bugetului raional pentru  anul  2021

Informație –Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe

4.Despre  transmiterea valorii  lucrărilor efectuate  la reparaţia capitală a edificiilor instituţiilor educaţionale în anul 2020

Informație – Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe

5.Cu privire la aprobarea statelor de personal ale instituțiilor medico-sanitare publice din localitățile raionului

Informație – Andrei Eremia, vicepreședinte al raionului

6.Cu privire la aprobarea modificărilor operate in unele decizii ale Consiliului raional

Informație – Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional

7.Cu privire la abrogarea unor decizii

Informație – Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional

8.Cu privire la casarea unor mijloace fixe

Informație – Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe

9.Cu privire la alocarea mijloacelor financiare

Informație –Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe

10.Cu privire la Comisia raională pentru drepturile omului

Informație – Veronica Rusu, șef-adjunct, Direcția Generală Asistență Socială și Protecție a Familiei

11.Cu privire la aprobarea  Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului Asistenţă Personală.

Informație – Veronica Rusu, șef-adjunct, Direcția Generală Asistență Socială și Protecție a Familiei

12.Despre  aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire și plată a compensației pentru  serviciile de transport

Informație – Veronica Rusu, șef-adjunct, Direcția Generală Asistență Socială și Protecție a Familiei

13.Cu privire la modificarea Statului de personal al Aparatului președintelui raionului Ialoveni

Informație –Eleonora Balan, șef Serviciu resurse umane

14.Cu privire la numirea doamnei Josu-Braniște Diana în funcția de șef Secție Cultură

Informație – Mihail Silistraru, președintele raionului

15.Cu privire la rectificarea  bugetului raional pentru  anul 2021

Informație –Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe

16.Cu privire la transmiterea  unor bunuri materiale

Informație – Mihail Silistraru, președintele raionului

17.Cu privire la transmiterea  unui imobil

Informație – Andrei Eremia, vicepreședinte al raionului

18.Cu privire la examinarea Notificării Oficiului Teritorial Chișinău al Cancelariei de Stat

Informație –Petru Codreanu, jurist

19.Cu privire la confirmarea componenței nominale a Consiliului de Administrație al Întreprinderii Municipale ”Biroul de Proiectări și Prestări Servicii”

Informație – Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional

……………………………………………………………………….

Ședința în plen va fi precedată de ședințele comisiilor consultative-de specialitate, conform următorului grafic:

GRAFICUL ȘEDINȚELOR COMISIILOR

Comisia 1. Activităţi economico-financiare și atragerea investițiilor

Joi,04 martie 2021, ora 09.00

1.BOGOS Gheorghe

2.BRAGA Mihai

3.CARMANU Lilian

4.CASTRAVEȚ Petru

5.DIMITROV Alexandra

6.LEVINTE Maria

7.SACA Ruslan

8 SAINSUS Valeriu

9.SULA Ion

Comisia 2. Protecție socială, sănătate, sport

Joi,04 martie 2021, ora 09.00

1.BÂRCĂ Veronica

2.CEBANU Iacob

3.CHIRIL Leonid

4.VOVC Marcel

5.VRANCEAN Valentin

Comisia 3. Învățământ, cultură, culte, turism și tineret

Joi,04 martie 2021, ora 09.00

1.BÂRCĂ Veronica

2.BORDEIANU Eugenia

3.GHEȚIU Adelina

4.GURIȚANU Nina

5.NOFIT Anatolie

6.ORMOS Vadim

7.SAINSUS Valeriu

Comisia 4.Agricultură,industrie, ecologie, patrimoniu, amenajarea teritoriului, infrastructură,cadastru

Joi,04 martie 2021, ora 09.001. BIVOL Ștefan

  1. CATĂRĂU Natalia
  2. COJOCARU Dan
  3. CUJBA Ion
  4. MELNIC Igor
  5. MOROZAN Tudor
  6. RUSU Eugen

Comisia 5. Drept, disciplină, administrație publică

Joi,04 martie 2021, ora 09.00

1.BALAN Vitalie

2.CALESTRU Ion

3.JOMIR Ion

4.PETRAȘCU Galina

5.SAJIN Ghenadie

6.TONU Alexandru

7.TONU Tamara

499 afișări