Secția Administrație Publică

Nr. Nume/Prenume Funcția Date de contact

Telefon/adresa electronică

 

1.

Vacantă Şef Secţie 2-21-27
 

2.

Vacantă Specialist principal 2-68-93
 

3.

Ludmila ARBUZ Specialistă principală 2-22-65    arbuzludmilacri@gmail.com
 

4.

Vacantă Specialist principal

 

Secţia Administraţie Publică este un serviciu public al Consiliului raional laloveni, care asigură realizarea politicii de Stat în domeniul administraţiei publice pe teritoriul raionului laloveni.

Secţia Administraţie Publică se constituie de către Consiliul raional conform Legii privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28 decembrie 2006 şi Hotărîrii Guvernului R. Moldova nr. 893 din 09 iulie 2002.

În activitatea sa, Secţia Administraţie Publică colaborează cu direcţiile, secţiile şi serviciile Consiliului raional şi consiliile locale din raion pentru realizarea unei conexiuni eficiente între autorităţile publice locale de nivelul I şi de nivelul II prin promovarea, monitorizarea, controlul şi evaluarea procesului de implimentare a politicii din domeniul administraţiei publice locale. Inclusiv coordonează activitătea în vederea implementării reformei administraţiei publice locale.