COMUNICAT INFORMATIV
2 martie 2021
În temeiul art.45, alin.(1), art. 53, alin.1, lit.(f), ale Legii nr.436/2006 privind administraţia publică locală, domnul Mihail Silistraru, președintele raionului Ialoveni, a emis dispoziția, nr.25-g din 22 februarie 2021, privind convocarea consilierilor raionali în ședință ordinară pentru data de 4 martie 2021 cu începere de la orele 11:00, în Sala Mare din incinta Consiliului raional Ialoveni.
În Agenda ședinței sunt incluse următoarele subiecte:
1.Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Aparatului președintelui raionului Ialoveni
Informație –Eleonora Balan, șef Serviciu resurse umane
2.Cu privire la încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen,
termen redus şi serviciul civil în primăvara-vara anului 2021.
Informație – Ion Gâscă, șef, Secția administrativ-militară Ialoveni
3.Cu privire la modificarea bugetului raional pentru anul 2021
Informație –Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe
4.Despre transmiterea valorii lucrărilor efectuate la reparaţia capitală a edificiilor instituţiilor educaţionale în anul 2020
Informație – Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe
5.Cu privire la aprobarea statelor de personal ale instituțiilor medico-sanitare publice din localitățile raionului
Informație – Andrei Eremia, vicepreședinte al raionului
6.Cu privire la aprobarea modificărilor operate in unele decizii ale Consiliului raional
Informație – Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional
7.Cu privire la abrogarea unor decizii
Informație – Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional
8.Cu privire la casarea unor mijloace fixe
Informație – Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe
9.Cu privire la alocarea mijloacelor financiare
Informație –Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe
10.Cu privire la Comisia raională pentru drepturile omului
Informație – Veronica Rusu, șef-adjunct, Direcția Generală Asistență Socială și Protecție a Familiei
11.Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului Asistenţă Personală.
Informație – Veronica Rusu, șef-adjunct, Direcția Generală Asistență Socială și Protecție a Familiei
12.Despre aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire și plată a compensației pentru serviciile de transport
Informație – Veronica Rusu, șef-adjunct, Direcția Generală Asistență Socială și Protecție a Familiei
13.Cu privire la modificarea Statului de personal al Aparatului președintelui raionului Ialoveni
Informație –Eleonora Balan, șef Serviciu resurse umane
14.Cu privire la numirea doamnei Josu-Braniște Diana în funcția de șef Secție Cultură
Informație – Mihail Silistraru, președintele raionului
15.Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2021
Informație –Lidia Calmâc, șef-adjunct, Direcție finanțe
16.Cu privire la transmiterea unor bunuri materiale
Informație – Mihail Silistraru, președintele raionului
17.Cu privire la transmiterea unui imobil
Informație – Andrei Eremia, vicepreședinte al raionului
18.Cu privire la examinarea Notificării Oficiului Teritorial Chișinău al Cancelariei de Stat
Informație –Petru Codreanu, jurist
19.Cu privire la confirmarea componenței nominale a Consiliului de Administrație al Întreprinderii Municipale ”Biroul de Proiectări și Prestări Servicii”
Informație – Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional
……………………………………………………………………….
Ședința în plen va fi precedată de ședințele comisiilor consultative-de specialitate, conform următorului grafic:
GRAFICUL ȘEDINȚELOR COMISIILOR
Comisia 1. Activităţi economico-financiare și atragerea investițiilor
Joi,04 martie 2021, ora 09.00
1.BOGOS Gheorghe
2.BRAGA Mihai
3.CARMANU Lilian
4.CASTRAVEȚ Petru
5.DIMITROV Alexandra
6.LEVINTE Maria
7.SACA Ruslan
8 SAINSUS Valeriu
9.SULA Ion
Comisia 2. Protecție socială, sănătate, sport
Joi,04 martie 2021, ora 09.00
1.BÂRCĂ Veronica
2.CEBANU Iacob
3.CHIRIL Leonid
4.VOVC Marcel
5.VRANCEAN Valentin
Comisia 3. Învățământ, cultură, culte, turism și tineret
Joi,04 martie 2021, ora 09.00
1.BÂRCĂ Veronica
2.BORDEIANU Eugenia
3.GHEȚIU Adelina
4.GURIȚANU Nina
5.NOFIT Anatolie
6.ORMOS Vadim
7.SAINSUS Valeriu
Comisia 4.Agricultură,industrie, ecologie, patrimoniu, amenajarea teritoriului, infrastructură,cadastru
Joi,04 martie 2021, ora 09.001. BIVOL Ștefan
- CATĂRĂU Natalia
- COJOCARU Dan
- CUJBA Ion
- MELNIC Igor
- MOROZAN Tudor
- RUSU Eugen
Comisia 5. Drept, disciplină, administrație publică
Joi,04 martie 2021, ora 09.00
1.BALAN Vitalie
2.CALESTRU Ion
3.JOMIR Ion
4.PETRAȘCU Galina
5.SAJIN Ghenadie
6.TONU Alexandru
7.TONU Tamara
Tweet 498 afișări