Centrul militar teritorial Străşeni anunță desfăşurarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante

5 aprilie 2022

În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009, Centrul militar teritorial Străşeni anunţă concursul pentru următoarea funcţie publică vacantă: 

Centrul militar teritorial Străşeni
Specialist secţie administrativ-militară (l.d.p. Ialoveni)  – 1 unitate 

Domeniul de activitate – recrutarea/încorporarea, expertiza medico-militară a recruților

Tip de angajare – nedeterminat

Salariul de funcţie – de la 4860 lei 

Tipul funcţiei – de execuţie

Informaţia necesară:

1. Denumirea autorităţii publice: Centrul militar teritorial Străşeni

2. Sediul autorităţii: or. Străşeni, str. Mihai Eminescu, 69

3. Denumirea funcţiei vacante, scopul general şi sarcinile de bază

3.1. Specialist – (1 funcţie) 

a) scopul general al funcţiei:

Organizarea, coordonarea şi răspunderea deplină de realizarea cerinţelor legislaţiei în vigoare cu privire la organizarea expertizei medico-militară a tinerilor la recrutare şi a recruţilor la încorporare, a rezerviştilor la predestinare şi a candidaţilor la studii în instituţiile militare de învăţămînt

b) sarcinile de bază ale funcţiei:

planificarea, organizarea şi monitorizarea activităţilor privind trecerea în evidenţă militară a tinerilor;
planificarea, organizarea şi monitorizarea activităţilor privind încorporarea recruţilor în serviciul militar în termen sau cel cu termen redus;
participarea la planificarea şi repartizarea sarcinii de încorporare pe primării;
organizarea expertizei medico-militară a tinerilor la recrutare şi a recruţilor la încorporare, a rezerviştilor la predestinare şi a candidaţilor la studii în instituţiile militare de învăţămînt.

4. Condiţii pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante în cadrul Centrului militar teritorial Străşeni secţie administrativ-militară (l.d.p. Ialoveni)

4.1. Condiţii de bază:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea obligatorie a limbii de stat scris şi vorbit;
  • studii superioare,
  • dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu;
  • cazier judiciar;
  • nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă.

 

Experienţă profesională: Vechimea în muncă în serviciu public – preferabil 1 an. 

Cunoştinţe:

  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului: Word, Excel, Power Point, Internet.

 

Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, participare la elaborarea documentelor, lucru în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobîndite.

Aptitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, devotament şi loialitate faţă de instituţie; disciplină, punctualitate, perseverenţă; discreţie, politeţe, comportament echilibrat, adaptabilitate bună; interes profesional şi atitudine de cooperare; flexibilitate în gândire, temperament corespunzător, inteligenţă, obiectivitate.

5. Bibliografia:

  • Constituţia Republicii Moldova
  • Acte normative în domeniul serviciului public:
  1. Legea nr.158–XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  2. Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
  3. Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Acte normative în domeniul de specialitate:
  1. Legea nr.1245 din 18.07.2002 cu privire la pregătirea cetăţenilor pentru apărarea Patriei;
  2. Hotărîrea Guvernului nr. 897 din 23.07.2003 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la expertiza medico-militară în Forțele Armate ale Republicii Moldova

 

6. Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:

  • formularul de participare, indicat în anexa nr.1;
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
  • copia carnetului de muncă;
  • cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu declaraţia pe propria răspundere privind absenţa antecedentelor penale. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire). 

Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare, în caz contrar dosarul de concurs se respinge). 

7. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs, care va include proba scrisă şi interviul 22 aprilie 2022, orele 15-30. 

8. Locul desfăşurării concursului:

Locul desfășurării concursului pentru ocuparea funcţiei vacante în cadrul Centrului militar teritorial Străşeni: or. Străşeni, str. Mihai Eminescu,69, Serviciu resurse umane, tel.:023723087, 079994454, e-mail: cmt.straseni@army.md. 

9. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor:

– Potorac Silvia, şef serviciu resurse umane Centrul militar teritorial Străşeni, tel.: 023723087, 079994454, adresa: or. Străşeni, str. Mihai Eminescu,69, bir.206.

Cheltuielile pentru organizarea şi desfăşurarea concursului sînt suportate de Ministerul Apărării, iar cele legate de participare la concurs (deplasare la locul de desfăşurare a concursului, cazare, utilizarea mijloacelor de comunicare, autentificarea copiilor de pe documente, etc.) sînt suportate de participanţii la concurs.

149 afișări