Direcția Finanțe a Consiliului raional Ialoveni anunţă prelungirea termenului pentru ocuparea funcţiei vacante de Specialist superior în cadrul Secţiei contabilitate bugetară
14 iulie 2022
Scopul general al funcției: Asigură efectuarea primirii și verificarea dărilor de seamă și controlul thematic în primăriile raionului Ialoveni
Sarcinile de bază:
- Realizează sarcini de complexitate medie, interdependente, în domeniul implementării politicilor de contabilitate bugetară asigurînd primirea, verificarea dărilor de seamă;;
- Asigură organizării corectitudinii evidenței contabile;
- Asigurarea organizării seminarelor privind aplicarea evidenței contabile;
- Asigurarea pregătirii și sistematizării dovcumentelor contabile și predarea lor în arhivă;
- Asigură exercitarea controlului telatic asupra evidenței contabile în primăriile raionului.
Condiţii generale de participare la concurs
Condiții de bază
- deținerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- posedarea limbii de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
- studii superioare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii publice;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Condiții specifice:
- studii de licenţă sau echivalente în domeniul evidenței contabile;
- minimum 6 luni de experiență profesională în domeniu;
- cunoașterea legislației, normelor, metodologiilor din domeniul finanțelor publice, contabilității bugetare;
- cunoașterea programei 1-C;
- cunoașterea modului de funcționare a autorităților publice;
- cunoștințe de operare la calculator (Word, Excel, Internet).
Abilităţi: de utilizare a computerului, de lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare a problemelor operaţionale în domeniul de competenţă, comunicare eficientă.
Comportamente, atitudini: respect faţă de oameni, incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesional continuă.
Persoanele interesate pot depune personal Dosarul de concurs, care va conține:
- formularul de participare;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii;
- copia carnetului de muncă;
- cazierul judiciar;
- certificatul medical.
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale.
Dosarul la concurs poate fi depus pînă la data de 02 august 2022 ora 1700, pe adresa or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun nr. 33, etajul 1.
Persoane de contact: Calmîc Lidia, telelon de contact 026826685;
Bivol Galina, telefon de contact 026826602.
Bibliografia Concursului:
- Constituția Republicii Moldova;
- Legea privind administraţia publică locală nr.436 din 28.12.2006;
- Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158 din 04.07.2008;
- Legea privind Codul de conduită a funcționarului public nr. 25 din 22.02.2008;
- Legea cu privire la conflictul de interese nr. 16 din 15.02.2008;
- Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 din 04.07.2008 cu privire la funcția public și statutul funcționarului public;
- Legea privind finanţele publice locale nr. 397 din 16.10.2003;
- Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale 181 din 25.07.2014;
- Legea contabilității nr. 113 din 27.04.2007;
- Legea privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar nr.270 din 23.11.2018;
- Legea bugetului de stat pe anul 2021.