Comunicat informativ
26 aprilie 2018
Ședința ordinară a Consiliului raional Ialoveni e programată pentru ziua de 26 aprilie 2018
Domnul Lilian Carmanu, președintele raionului Ialoveni, a semnat dispoziția nr.52-g din 13 aprilie curent, potrivit căreia consilierii raionali sunt convocați în ședință ordinară în data de 26 aprilie.
Agenda ședinței cuprinde următoarele subiecte:
1.Cu privire la aprobarea districtelor școlare
Informație – Galina Nița, șefa Direcției Generale Educație
2.Cu privire la aprobarea Planului raional anticorupţie pentru anii 2018-2020
Informație –Petru Vîrlan,șef Direcție administrație publică
3.Cu privire la organizarea concursului pentru suplinirea funcţiei vacante de director al Școlii Sportive Ialoveni
Informație –Oleg Mereacre,vicepreședinte al raionului
4.Cu privire la instituirea Comisiei pentru selectarea candidaților la funcția de șef al instituției medico-sanitare-publice din localitățile rurale ale raionului
Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului
5.Cu privire la reglementarea utilizării în anul 2018 a automobilelor de serviciu de către serviciile publice raionale
Informație –Angela Trofim, contabil-șef, Aparatul președintelui raionului
- Cu privire la transmiterea din gestiunea Consiliului raional a unui segment de drum local (de interes raional)
Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului
7.Cu privire la aprobarea statelor de personal ale instituților medico-sanitare publice din raion
Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului
8.Cu privire la aprobarea Programului privind repartizarea mijloacelor fondului rutier pe anul 2018 pentru întreținerea și recondiționarea drumurilor locale din raionul Ialoveni
Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului
9.Cu privire la casarea unor mijloace fixe
Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului
- Cu privire la aprobarea modificărilor, ce se operează în unele decizii ale Consiliului raional
Informație –Lilian Carmanu, președintele raionului
11.Cu privire la alocarea mijloacelor financiare
Informație –Valeriu Racu, șef Direcție finanțe
12.Cu privire la stabilirea gradelor și treptelor de salarizare
Informație –Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional
13.Cu privire la transmiterea unor bunuri materiale
Informație –Margarita Tonu,șef Direcție Asistență Socială
- Cu privire la lichidarea Instituției Publice ”Casa Comunitară Hansca”
Informație –Margarita Tonu,șef Direcție Asistență Socială
15.Cu privire la organizarea odihnei copiilor în sezonul estival 2018
Informație – Galina Nița, șefa Direcției Generale Educație
16.Cu privire la transmiterea a trei boxe din gestiunea Spitalului raional în gestiune temporară Centrului Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească
Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului
17.Сu privire la distribuirea mijloacelor financiare
Informație –Valeriu Racu, șef Direcție finanțe
P.S. Ședințele comisiilor de specialitate vor avea loc în zilele de 25 și 26 aprilie.
Tweet 225 afișări