INVITAŢIE LA FESTIVITATEA DE LANSARE A RUNDEI A XVII – A A DE GRANTURI MICI ŞI A SĂPTĂMÂNII VOLUNTARIATULUI

26 septembrie 2018

Administraţia raionului Ialoveni în parteneriat cu echipa Fondului pentru Tineri Ialoveni invită grupurile de iniţiativă civică, consiliile locale de tineret şi coordonatorii de voluntari să participe la Festivitatea de lansare a rundei a XVII – a de granturi mici pentru tineri şi a Săptămînii Naţionale a Voluntariatului, ce se va desfăşura joi, 27 septembrie 2018, orele 14:30 – 16:00, sala mare de şedinţe, Consiliul Raional Ialoveni.

       În cadrul evenimentului va avea loc semnarea acordurilor de colaborare şi înmânarea oficială a certificatelor de grant pentru implementarea celor 15 proiecte de dezvoltare comunitară ale celor 14 grupuri de iniţiativă civică şi consilii locale de tineret din cele 11 localităţi ale raionului, în perioada 28 septembrie – 15 decembrie 2018.

       În deschiderea oficială vor lua cuvînt actorii politicilor de tineret din administraţia raionului Ialoveni, precum şi partenerii pentru dezvoltare durabilă: Fundaţia Est-Europeană din Moldova şi Asociaţia Obştească ,,Eco-Răzeni”.

Totodată, se va desfăşura atelierul de instruire privind desfăşurarea Săptămânii  Naţionale a Voluntariatului ,,Hai în gaşca voluntarilor”, Ediţia XII – a, în perioada 01 – 07 octombrie 2017, precum şi referitor la procedurile, regulile de promovare şi implementare a proiectelor, organizarea activităţilor, managementul financiar, întocmirea raportului financiar şi narativ.

        Invităm, cu mîndrie, să primească certificatul de grant, finaliştii Rundei a XVII – a a Programului de Granturi Mici al Fondului pentru Tineri Ialoveni:

  1. Grupul de iniţiativă civică ,,Tînărul ecolog”, Costeşti, lider – Ion RUSU, mentor – Ion DUDNICENCO, proiectul ,,Energie verde pentru o viaţă mai bună”, suma aprobată – 8 500 lei;
  2. Grupul de iniţiativă civică ,,Generaţia nouă”, Gangura, lider – Elena VOLCLOSCHII, mentor – Lilia ŞCHIOPU, proiectul ,,Tineri activi – viitor prosper”, suma aprobată – 8 500 lei;
  3. Consilul Local al Tinerilor Gangura, lider – Cristina GOPLEAC, mentor – Marcel BOBEICĂ, proiectul ,,Haideţi copii la joacă! Part. 1”, suma aprobată – 8 500 lei;
  4. Grupul de iniţiativă civică ,,Şah-Mat Olimp”, Costeşti, lider – Sorina RUSU, proiectul ,,Daciada sportivă”, suma aprobată – 6 000 lei;
  5. Consilul Local al Tinerilor Răzeni, lider – Elena RUSU, proiectul ,,Măgurele şi Răzeni – în drum săre casă”, suma aprobată – 8 500 lei;
  6. Grupul de iniţiativă civică ,,PRO – Potenţial. Rezultat. Organizare”, Puhoi, lider – Nicoleta CĂTĂRĂU, mentor – Tatiana SOLTAN, proiectul ,,Premium parc”, suma aprobată – 7 500 lei;
  7. Grupul de iniţiativă civică ,,Noi suntem schimbarea”, Puhoi, lider – Adriana GRĂJDEANU, mentor – Tatiana SOLTAN, proiectul ,,Un tînăr echipat – un tînăr dezvoltat”, suma aprobată – 7 000 lei;
  8. Grupul de iniţiativă civică ,,Tinerii ecologişti pentru viaţă şi prosperitate”, Mileştii Mici, lider – Nadejda BUTNARI, mentor – Victoria CAPTARI, proiectul ,,Un mediu curat – o viaţă properă”, suma aprobată – 8 500 lei;
  9. Consilul Local al Tinerilor Sociteni, lider – Alexandra MOLDOVANU, mentor – Victor VUTCARIOV proiectul ,,Volunteer’s House: The End Game”, suma aprobată – 8 500 lei;
  10. Grupul de iniţiativă civică ,,Noi suntem schimbarea”, Suruceni, lider – Lilia ROTARU, mentor – Alexandru VREMEA, proiectul ,,Reamenajarea terenului pentru tineri”, suma aprobată – 6 500 lei;
  11. Grupul de iniţiativă civică ,,Aripile viitorului”, Ţipala, lider – Ludmila CÎRMAN, mentor – Ion POPA, proiectul ,,Citius !Altius ! Fortius !”, suma aprobată – 5 500 lei;
  12. Consiliul Local al Tinerilor Ţipala, lider – Valeria CASTRAVEŢ, mentor – Ion POPA, proiectul ,,Confort şi intracţiune”, suma aprobată – 5 000 lei;
  13. Consiliul Elevilor L. T. ,,Aurel David”, Bardar, lider – Cătălina DAVID, mentori – Tatiana Pisica şi Nina BRAGA, proiectul ,,New utilities, new possibilities”, suma aprobată – 7 000 lei;
  14. Consiliul Elevilor L. T. Ruseştii Noi, lider – Marina RUSSU, mentor – Viorica CODREANU, proiectul ,,Familia – cheia succesului şcolar”, suma aprobată – 2 500 lei;
  15. Consiliul Elevilor L. T. ,,Aurel David”, Bardar, lider – Daniel HARITON, mentor – Andrei TONU, proiectul ,,Igiena şi sportul – temelia sănătăţii”, suma aprobată – 7 000 lei.

Subliniem faptul că, în această rundă, în perioada 20 august – 17 septembrie 2018, s-au depus spre finanţare 15 proiecte ale grupurilor de iniţiativă civică şi consiliilor locale de tineret din 11 localităţi ale raionului, care au solicitat un suport financiar de 128 171 lei, dar, urmare a interviului cu aplicanţii din 21 septembrie 2018, au obţinut suport financiar toate 15 proiecte, cu un buget total de 105 000 lei, dintre care 95 000 lei este contribuţia financiară a Consiliului Raional Ialoveni şi 10 000 lei este suportul Fundaţiei Est-Europene din Moldova.

Tinerilor voluntari activi, care participă şi investesc suficient de inteligent şi înţelept în dezvoltarea durabilă a localităţilor noastre, le dorim succese notabile şi-i asigurăm de susţinerea administraţiei raionului Ialoveni în proiecte comunitare.

90 afișări