Anunț! Concurs pentru ocuparea funcției publice vacante!
1 august 2018
Aprob:
şef DASPF Ialoveni
_________________ Margarita TONU
ANUNŢ
Direcţia Asistenţa Socială şi Protecţie a Familiei Ialoveni, anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Şef adjunct în cadrul Direcţiei Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei, 1 unităţi, funcţie publică de conducere.
Începând cu data de 01 august 2018,
Persoanele interesate pot depune personal sau prin poştă Dosarul de concurs.
– Formular de participare completat.
– Copia buletinului de identitate.
– Copia diplomelor de studii superioare, de licenţă sau echivalente, anexele la diplome.
– Copia carnetului de muncă.
– Cazier judiciar.
– Forma medicală.
Data limită pînă la care poate fi depus dosarul de concurs 20 august 2018, ora 16-00.
Persoană de contact: Curtiş Ana, telefon 0-268-24344.
– Adresa poştală, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 33, etajul 1, biroul 112.
– Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate notarial sau se prezintă împreună cu documentele în original pentru a verifica veridicitatea lor.
– Certificatul medical şi cazierul juridic pot fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
- Cerinţe specifice:
– Studii superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul asistenţei sociale.
– Experienţă profesională, minim 3 ani experienţă profesională în domeniul asistenţei sociale.
– Cunoaşterea politicilor şi legislaţiei în domeniul protecţiei familiei şi copilului.
III. Cerinţe generale faţă de candidaţi:
– deţine cetăţenia Republicii Moldova;
– posedă limba de stat;
– are capacitate deplină de exerciţiu;
– nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
– este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată,
– are studiile necesare prevăzute pentru funcţia respectivă;
– nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
– nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
– aptitudini de organizare, de elaborare a documentelor, de analiză şi sinteză, de comunicare, de planificare şi implementare a activităţilor şi deciziilor în domeniu (organizarea, coordonarea, monitorizarea, evaluarea control).
– atitudini: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă.
- Scopul general al funcţiei:
Implimentarea politicilor sociale în raza unităţii administrative teritoriale, promovate de Guvernul Republicii Moldova, Ministerul Protecţiei Sociale, Familiei şi Copilului, Consiliul Raional.
- Sarcinile de bază:
– Coordonarea, monitorizarea şi evaluarea impactului privind implimentarea politicilor sociale în raza unităţii administrative teritoriale;
– Acordarea asistenţei metodologice specialiştilor în domeniul social şi consolidarea capacităţilor de planificare strategică, analiză, monitorizare şi evaluare a politicilor sociale în raion;
– Efectuarea analizei ante şi post impact privind implimentarea politicilor în domeniu, identificarea direcţiilor prioritare de dezvoltare şi modernizare a sistemului;
– Coordonarea şi asigurarea gestionării eficiente a serviciilor si prestaţiilor sociale conform legislaţiei în vigoare a Republicii Moldova;
– Sensibilizarea opiniei publice referitor la prevenirea violenţei şi traficului de fiinţe umane.
- Bibliografia concursului:
– Constituţia Republicii Moldova;
– Codul Familiei al Republicii Moldova;
– Codul Muncii al Republicii Moldova;
– Codul Civil al Republicii Moldova;
– Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
– Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
– Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
– Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
– Legea nr.547-XV asistenţei sociale;
– Legea nr. 81-XV din 28.02.2003 privind cantinele de ajutor social;
– Legea nr.133-XVI din 13.06.2008, cu privire la ajutorul social;
– Legea nr.129 din 08.06.2012, privind acreditarea prestatorilor de servicii sociale;
– Legea nr. 60-XIX din 30 martie 2012, privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţi;
– Legea nr. 123 din 18 iunie 2010 cu privire la serviciile sociale;
– Legea 99 din 26.05.2010 privind regimul juridic al adopţiei;
– Legea 140 din. 14.06.2013, privind protecţia specială a copiilor aflaţi în situaţii de risc şi a copiilor separaţi de părinţi.
Tweet 154 afișări