Comunicat informativ

26 aprilie 2018

Ședința ordinară a Consiliului raional Ialoveni e programată pentru ziua de 26 aprilie  2018

Domnul Lilian Carmanu, președintele raionului Ialoveni, a semnat dispoziția  nr.52-g din  13 aprilie curent, potrivit căreia  consilierii raionali sunt convocați în ședință ordinară în data de 26 aprilie.

Agenda ședinței cuprinde următoarele subiecte:

1.Cu privire la aprobarea districtelor școlare

Informație – Galina Nița, șefa Direcției Generale Educație

2.Cu privire la aprobarea Planului raional anticorupţie pentru anii 2018-2020

Informație –Petru Vîrlan,șef Direcție administrație publică

3.Cu privire la organizarea concursului  pentru suplinirea funcţiei vacante de director al Școlii Sportive  Ialoveni

Informație –Oleg Mereacre,vicepreședinte al raionului

4.Cu privire la instituirea  Comisiei pentru selectarea  candidaților la funcția de șef al instituției medico-sanitare-publice din localitățile rurale ale raionului

Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului

5.Cu privire la reglementarea utilizării în anul 2018 a automobilelor de serviciu de către serviciile publice raionale

Informație –Angela Trofim, contabil-șef, Aparatul președintelui raionului

  1. Cu privire la transmiterea din gestiunea Consiliului raional a unui segment de drum local (de interes raional)

Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului

7.Cu privire la aprobarea statelor de personal ale instituților medico-sanitare publice din raion

Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului

8.Cu privire la aprobarea Programului  privind repartizarea mijloacelor fondului rutier pe anul 2018 pentru întreținerea și recondiționarea drumurilor locale din raionul Ialoveni

Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului

9.Cu privire la casarea unor mijloace fixe

Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului

  1. Cu privire la aprobarea modificărilor, ce se operează în unele decizii ale Consiliului raional

Informație –Lilian Carmanu, președintele raionului

11.Cu privire la alocarea mijloacelor financiare

Informație –Valeriu Racu, șef Direcție finanțe

12.Cu privire la stabilirea  gradelor și treptelor de salarizare

Informație –Nicolae Mereacre, secretarul Consiliului raional

13.Cu privire la transmiterea unor bunuri materiale

Informație –Margarita Tonu,șef Direcție Asistență Socială

  1. Cu privire la lichidarea Instituției Publice ”Casa Comunitară Hansca”

Informație –Margarita Tonu,șef Direcție Asistență Socială

15.Cu privire la organizarea odihnei copiilor în sezonul estival 2018

Informație – Galina Nița, șefa Direcției Generale Educație

16.Cu privire la transmiterea a trei boxe din gestiunea Spitalului raional în gestiune temporară Centrului Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească

Informație –Victor Istratiev,vicepreședinte al raionului

17.Сu privire la distribuirea mijloacelor financiare

 Informație –Valeriu Racu, șef Direcție finanțe

 

P.S. Ședințele comisiilor de specialitate vor avea loc în zilele de 25 și 26 aprilie.

160 afișări