ATELIERUL DE INSTRUIRE ,,MANAGEMENTUL PROIECTELOR DE TINERET”

28 februarie 2019

În contextul proiectului major ,,Costești – Capitala Națională a Tineretului 2019”, la 26 februarie 2019, în sala de şedinţe a Primăriei Costești, s-a desfăşurat Atelierul de instruire ,,Managementul proiectelor de tineret”, cu participarea a douăzeci și cinci de tineri activi din satul Costeşti.

Moderatorii atelierului – domnul Sergiu Gurău, director executiv, A. O. ,,Eco-Răzeni” şi Victor Pletosu, specialist principal în domeniul politicilor de tineret, Consiliul Raional Ialoveni – prin diverse metode, jocuri energizante şi activităţi de educaţie non-formală au antrenat participanții în etapele iniţierii şi scrierii unui proiect: formarea echipei, efectuarea analizei arborelui problemei, sondajul de opinie privind culegerea datelor care confirmă existenţa problemei, identificarea celor mai bune soluţii, stabilirea scopului şi obiectivelor proiectului, analiza situaţiei şi inventarierea resurselor din comunitate, elaborarea planului de acţiuni şi a perioadei de implementare, descrierea activităţilor, distribuirea clară a responsabilităţilor între membrii echipei, estimarea costului proiectului şi a devizului de cheltuieli, stabilirea parteneriatelor, argumentarea continuităţii proiectului, alcăturirea titlului proiectului și completarea formularului de aplicare, conform Ghidului solicitantului de finanţare din cadrul concursului Rundei a XVIII – a de Granturi Mici a Programului ,,Fondul pentru Tineri Ialoveni”.

Tinerii au enumerat actorii comunitari care participă la viaţa publică a satului Costești şi care sunt potenţialii lor parteneri în implementarea proiectelor originale şi ingenioase, care vor fi depuse pînă la 02 martie 2019.  Totodată, au fost familiarizaţi cu calendarul Rundei a XVIII – a de Granturi Mici pentru Tineri.

Suntem profund recunoscători partenerilor consecvenţi: Consiliul Raional Ialoveni, Primăria Costești, A. O. ,,Eco-Răzeni” şi Fundaţia Est-Europeană din Moldova pentru generozitatea şi suportul substanțial acordat la desfăşurarea evenimentului.

282 afișări