INVITAŢIE LA FESTIVITATEA DE LANSARE A RUNDEI A XVI – A A PROGRAMULUI DE GRANTURI MICI AL FONDULUI PENTRU TINERI IALOVENI

22 martie 2018

 Administraţia raionului Ialoveni în parteneriat cu echipa Fondului pentru Tineri Ialoveni invită grupurile de iniţiativă civică şi consiliile locale de tineret să participe la Festivitatea de lansare a rundei a XVI – a a Programului de granturi mici pentru tineri, ce se va desfăşura la 22 martie 2018, orele 14:30 – 16:00, sala mare de şedinţe, Consiliul Raional Ialoveni.

       În cadrul evenimentului va avea loc semnarea acordurilor de colaborare şi înmânarea oficială a certificatelor de grant pentru implementarea celor 26 proiecte de dezvoltare comunitară ale celor 24 de grupuri de iniţiativă civică şi consilii locale de tineret din cele 16 localităţi ale raionului, în perioada 23 martie – 25 iunie 2018.

       În deschiderea oficială vor lua cuvînt actorii politicilor de tineret din administraţia raionului Ialoveni, administraţia publică centrală, precum şi partenerii pentru dezvoltare durabilă: Fundaţia Est-Europeană din Moldova şi Asociaţia Obştească ,,Eco-Răzeni”.

După decernarea certificatelor de grant se va desfăşura atelierul de instruire privind procedurile, regulile de promovare şi implementare a proiectelor, organizarea activităţilor şi managementul financiar, întocmirea raportului financiar şi narativ.

       Invităm, cu mîndrie, să primească certificatul de grant, finaliştii Rundei a XVI – a a Programului de Granturi Mici al Fondului pentru Tineri Ialoveni:

  1. Grupul de iniţiativă civică ,,Tineri şi ambiţioşi”, Mileştii Mici, lider – Aliona Cozonac, proiectul ,,Modernizarea parcului”, suma aprobrată – 7 000 lei;
  2. Grupul de iniţiativă civică ,,Aragorn”, Ialoveni, lider – Cristian Drobot, proiectul ,,eSport”, suma aprobrată – 4 000 lei;
  3. Consiliul Local al Tinerilor Ruseştii Noi, lider – Diana Fulga, proiectul ,,Generaţia Nouă Contează”, suma aprobrată – 4 000 lei;
  4. Grupul de iniţiativă civică ,,Vectorii de la Olimp”, Costeşti, lider – Liliana Mereacre, proiectul ,,Un pas spre egalitate”, suma aprobrată – 4 000 lei;
  5. Consiliul Local al Tinerilor Bardar, lider – Cristian Moşneaga, proiectul ,,Aşteptăm zîmbind”, suma aprobrată – 5 000 lei;
  6. Clubul tinerelor mămici din Văsieni, lider – Ana – Maria Darii, proiectul ,,Un ungheraş de poveste pentru fiecare copil”, suma aprobrată – 7 000 lei;
  7. Consiliul Elevilor L. T. ,,Aurel David”, Bardar, lider – Cristian Moşneaga, proiectul ,,Util. Plăcut. Modern”, suma aprobrată – 5 000 lei;
  8. Grupul de iniţiativă civică ,,LEAD 2017”, Costeşti, lider – Andrei Iosip, proiectul ,,Un licean informat, un cetăţean respectat II”, suma aprobrată – 4 000 lei;
  9. Consiliul Local al Tinerilor Gangura, lider – Cristina Gopleac, proiectul ,,Cultura care ne uneşte”, suma aprobrată – 7 000 lei;
  10. Consiliul Elevilor L. T. Moleşti, lider – Ariadna Topală, proiectul ,,Dezvoltarea activismului civic printre adolescenţi”, suma aprobrată – 4 500 lei;
  11. Grupul de iniţiativă civică ,,Sounds of life”, Horeşti, lider – Radu Cigoreanu, proiectul ,,Wake Up Call”, suma aprobrată – 5 000 lei;
  12. Grupul de iniţiativă civică ,,Tinerii ingenioşi”, Ialoveni, lider – Marcela Ţapeş, proiectul ,,RoboClub ,,Bookworms” Ialoveni în acţiune, suma aprobrată – 5 500 lei;
  13. Grupul de iniţiativă civică ,,Tinerii exploratori”, Cărbuna, lider – Nicoleta Cebotari, proiectul ,,Excursie la muzeu”, suma aprobrată – 2 500 lei;
  14. Grupul de iniţiativă civică ,,Noi suntem schimbarea”, Puhoi, lider – Felicia Îndoitu, proiectul ,,O carte pentru fiecare”, suma aprobrată – 3 500 lei;
  15. Grupul de iniţiativă civică ,,PRO – Potenţial. Rezultat. Organizare”, Puhoi, lider – Doina Uţica, proiectul ,,Bicicleta mea – tranport ecologic”, suma aprobrată – 4 000 lei;
  16. Grupul de iniţiativă civică ,,Fetele inteligente şi creative”, Zîmbreni, lider – Alina Cibotari, proiectul ,,Culorile de acasă”, suma aprobrată – 6 000 lei;
  17. Grupul de iniţiativă civică ,,Impact”, Suruceni, lider – Ştefan Cojuhari, proiectul ,,Un pas spre un eco iluminat”, suma aprobrată – 6 000 lei;
  18. Consiliul Elevilor L. T. ,,Aurel David”, Bardar, lider – Adrian Iovu, proiectul ,,Liceu dotat – elev dezvoltat”, suma aprobrată – 5 000 lei;
  19. Consiliul Local al Tinerilor Ţipala, lider – Valeria Castraveţ, proiectul ,,Change the community III”, suma aprobrată – 7 000 lei;
  20. Grupul de iniţiativă civică ,,Aripile viitorului”, Ţipala, lider – Irina Musteaţă, proiectul ,,Un mod sănătos de viaţă prin mişcare şi forţă”, suma aprobrată – 3 500 lei;
  21. Consiliul Local al Tinerilor Răzeni, lider – Gheorghe Munteanu, proiectul ,,Răzeni şi Mogoşeşti – împreună pentru promovarea valorilor culturale”, suma aprobrată – 6 000 lei;
  22. Consiliul Local al Tinerilor Răzeni, lider – Elena Rău, proiectul ,,Vedem. Analizăm. Cercetăm”, suma aprobrată – 2 500 lei;
  23. Grupul de iniţiativă civică ,,Dezbateri pentru dezvoltare”, Ialoveni, lider – Iana Caracuian, proiectul ,,Lectura – cheia spre succes”, suma aprobrată – 5 000 lei;
  24. Grupul de iniţiativă civică ,,Eco-Sociteni”, Sociteni, lider – Alexandra Moldovanu, proiectul ,,Volunteer’s house”, suma aprobrată – 7 000 lei;
  25. Grupul de iniţiativă civică ,,Răzeni Workout”, Răzeni, lider – Dan Damaschin, proiectul ,,Teren pentru trening in street workout”, suma aprobrată – 5 000 lei;
  26. Consiliul Elevilor L. T. ,,Ion Suruceanu”, Suruceni, lider – Cătălin Salagor, proiectul ,,Festivalul Muzicii”, suma aprobrată – 5 000 lei.

Tinerilor activi, care participă şi investesc suficient de inteligent şi înţelept în dezvoltarea durabilă a localităţilor noastre, le dorim succese notabile şi-i asigurăm de susţinerea dministraţiei raionului Ialoveni în realizarea proiectelor comunitare !

75 afișări